De Paskaemer wint publieksprijs in de categorie "most innovative start up"

De Paskaemer won onlangs de publieksprijs in de categorie "most innovative start up" van de Dutch Retail Experience Awards. De Dutch Retail Experience Awards is een landelijke retailprijs voor de modezaken die hun winkelbeleving neerzetten op basis van diverse pijlers. Deze award is in 2012 in het leven geroepen om vooruitstrevende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren.

“Consumenten op de juiste manier benaderen, met de juiste selectie van merken en producten, voortdurend blijven communiceren met de klanten, is de succesformule van de toekomst. Een winkel die extra aandacht heeft voor bijvoorbeeld: storytelling, een verassend interieur dat naadloos aansluit bij de merken en de wensen van de doelgroep, uitzonderlijke service, een personal shopping experience, het aanbieden van eigentijdse verantwoorde mode met een verhaal, het zoeken van de combinatie met verschillende brancheproducten of het neerzetten van een liferstyleconcept, zullen in de toekomst het retaillandschap bepalen”.


Most Innovative Start Up Award
Volgens het publiek begrijpen ze bij de Paskaemer dat ze door hun enorme klantvriendelijkheid mensen naar de winkel krijgen. Vandaar dat ze eerste zijn geworden met een score van 9,4. Een ongedwongen sfeer, een ruim assortiment en een interieur dat aanspreekt maken de winkel compleet. Daarnaast is het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Het is een prachtige aanwinst voor Oosterhout.

“De Paskaemer is een kledingzaak waar menig ondernemer nog van kan leren. Ondanks het feit dat de winkel pas een jaar bestaat, weten Bas en Judith van aanpakken”, aldus de jury!